Πως μπορώ να ζητήσω υποστήριξη;

 

Στην easylogic έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε με το τμήμα υποστήριξης όλο το 24ωρο κάθε ημέρα. Πριν προχωρήσετε στη δημιουργία ενός νέου αιτήματος υποστήριξης θα σας προτείναμε να δείτε τα θέματα στην " Γνωσιακή Βάση" όπου αντιμετωπίζονται τα περισσότερα των συνηθέστερων ζητημάτων. Αν δεν βρείτε τη λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, ακολουθήστε κάποιο από τα παρακάτω βήματα.

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στην περιοχή πελατών.
Στη συνέχεια από τα δύο μενού, το κεντρικό του site ή της περιοχής πελατών, επιλέξτε "Νέο Αίτημα Υποστήριξης" και κάντε κλικ στο αντίστοιχο τμήμα. Στο επόμενο παράθυρο συμπληρώστε το θέμα και μια κατά το δυνατόν σύντομη και περιεκτική περιγραφή του προβλήματος που αντιμετωπίζετε.

 

ipostiriksi-1a
ipostiriksi-2a

 

Χωρίς σύνδεση στο λογαριασμό σας
ακολουθήστε κάποιο από τα δυο βήματα

 

  1. Μόνο όταν σύστημα της ζωντανής υποστήριξης είναι ενεργό, εμφανίζεται την περιοχή πελατών, στο κάτω δεξιό μερος της οθόνης σας, το γραφικό με την ένδειξη "Online". Ξεκινήστε την επικοινωνία, δίνοντας το όlivehelp.jpgνομα και το email που έχετε δηλώσει στο λογαριασμό σας στην easylogic, ώστε το σύστημα να το συσχετίσει με τις υπηρεσίες και το λογαριασμό σας. Επικοινωνείτε άμεσα μέσω του live chat, σε ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ περιπτώσεις.
  2. Με αποστολή email, στο support @ easylogic.gr από το δηλωμένο email στο  προσωπικό σας λογαριασμό πελάτη, στην Easylogic.

Αναζήτηση Domain Name

Αναζήτηση Domain Name



Φιλοξενία ιστοσελίδων με δωρεάν SSL

gdpr SSL

 

Όλες οι  ιστοσελίδες ή τα e-shop που διατηρούν Δεδομένα Προσωπικού Χαρακτήρα σε βάση δεδομένων ή αρχεία, πρέπει να συμμορφωθούν με το νέο Κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων  GDPR και να εγκαταστήσουν πιστοποιητικό ασφάλειας SSL.

Παρέχουμε σε όλους τους πελάτες μας, αλλά και σε κάθε νέο πακέτο φιλοξενίας Δωρεάν πιστοποιητικό AutoSSL (cPanel Comodo) για την προστασία του κάθε domain, subdomain και email.