Πως μπορώ να ζητήσω υποστήριξη;

Στην Easylogic έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Υποστήριξης όλο το 24ωρο κάθε ημέρα. Πριν προχωρήσετε στη δημιουργία ενός νέου αιτήματος υποστήριξης θα σας προτείναμε να δείτε τα θέματα στην "Γνωσιακή Βάση" όπου αντιμετωπίζονται τα περισσότερα των συνηθέστερων ζητημάτων. Αν δεν βρείτε τη λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, ακολουθήστε κάποιο από τα παρακάτω βήματα.

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στην περιοχή πελατών.

Aκολουθήστε κάποιο από τα δυο βήματα:

  1. Στη συνέχεια από τα δύο μενού, το κεντρικό του site ή της περιοχής πελατών, επιλέξτε "Νέο Αίτημα Υποστήριξης" και κάντε κλικ στο αντίστοιχο τμήμα. Στο επόμενο παράθυρο συμπληρώστε το θέμα και μια κατά το δυνατόν σύντομη και περιεκτική περιγραφή του προβλήματος που αντιμετωπίζετε.
  2. Μόνο όταν σύστημα της ζωντανής υποστήριξης είναι ενεργό, εμφανίζεται την περιοχή πελατών, στο κάτω δεξιό μερος της οθόνης σας, το γραφικό με την ένδειξη "Online". Ξεκινήστε την επικοινωνία, δίνοντας το όlivehelp.jpgνομα και το email που έχετε δηλώσει στο λογαριασμό σας στην easylogic, ώστε το σύστημα να το συσχετίσει με τις υπηρεσίες και το λογαριασμό σας. Επικοινωνείτε άμεσα μέσω του live chat, σε ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ περιπτώσεις.

Χωρίς σύνδεση στο λογαριασμό σας

  1. Με αποστολή email, στο support @ easylogic.gr από το δηλωμένο email στο προσωπικό σας λογαριασμό πελάτη, στην Easylogic.